اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در بوئین زهرا

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بوئین زهرا گفت: با توجه به قرارگیری شهرستان بوئین زهرا در وضعیت قرمز کرونایی، تمام محدودیت‌های وضعیت قرمز در سطح این شهرستان اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: متاسفانه موج پنجم کرونا موجب قرمز شدن وضعیت شهرستان شده و در حال حاضر ۵۸ نفر از هم شهرستانی‌ها به دلیل کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند.

آقاعلی محدودیت‌های وضع شده برای وضعیت قرمز کرونایی را برشمرد و افزود: تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح مطلقا ممنوع است.

او اضافه کرد: ورود و خروج خودرو‌ها با پلاک غیربومی مطلقا ممنوع است و ورودی و خروجی شهر‌ها توسط نیروی انتظامی و سپاه کنترل و متخلفین اعمال قانون خواهند شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بوئین زهرا گفت: فعالیت کلیه صنوف در سطح شهرستان تا ساعت ۲۲ شب بوده و پس از آن ممنوع می باشد.

آقاعلی افزود: ارائه خدمات در تمام ادارات و بانک‌ها و ... به افراد بدون ماسک ممنوع خواهد بود و تمام مسابقات و فعالیت‌های ورزشی ممنوع  است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان  با اشاره به اینکه واکسیناسیون شهروندان طبق سند ملی واکسیناسیون جزو اولویت‌های اصلی ماست، ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۷۸ درصد جمعیت هدف را در شهرستان واکسینه کرده ایم و با همراهی و مشارکت شهروندان، امر واکسیناسیون را با جدیت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.