در اثر بارش باران و جاری شدن سیل:

محورهای منتهی به چالدران مسدود شد/ دو نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد

در اثر بارش باران و جاری شدن سیل محور چالدران به شهرستان‌های شوط و چایپاره مسدود شد و دو نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  از مسدود شدن محور چالدران به شهرستان‌های شوط و چایپاره بر اثر وقوع سیل در این منطقه خبر داد.

او اظهار کرد: بر اثر تخریب پل سه دهانه ۱۰ متری در کیلومتر ۱۶ محور چالدران – چایپاره به دلیل بازش باران متاسفانه از ساعاتی قبل ارتباط زمینی این شهرستان با شهرستان‌های شوط و چایپاره مسدود شده است.

شکری ادامه داد: راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هم اکنون در منطقه حضور دارند و در جهت رفع مشکل بوجود آمده تلاش می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ارزیابی دقیق میزان خسارات وارده با بررسی دقیق کارشناسی محل و نیز شرح اقدامات انجام گرفته جهت ترمیم محور یاد شده متعاقبا و در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

در اثر جاری شدن سیل دو نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد

حسن محمد زاده فرماندار چالدران نیز در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد:  به دنبال بارش تگرگ که منجر به جاری شدن سیل شد ۲۷ روستا از توابع بخش مرکزی این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده و در ۱۹ روستا آبگرفتگی خانه‌ها را به همراه داشته است.

محمدزاده با بیان اینکه در اثر بارش باران و جاری شدن سیل شب گذشته محور چالدران به شهرستان‌های شوط و چایپاره مسدود شد ه است افزود: با تلاش راهداران راه های جایگزین در اسرع وقت تعیین شد و تردد در این مسیرها ادامه دارد.

او ادامه داد: جاری شدن سیل و بارش تگرگ یک پیرمرد فوت کرده و ۲ نفر نیز مصدوم برجای گذاشت و نزدیک به سیصد راس از دام‌های منطقه را تلف شدند.

محمدزاده افزود: همچنین در بخش ابنیه فنی راه‌ها. کشاورزی و دامی نیز خسارت وارد کرد که میزان خسارات وارده توسط دو تیم کارشناسی مدیریت بحران در دست بررسی است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.