مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

باغ موزه دفاع مقدس لرستان پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس طی دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در صورت تخصیص اعتبار باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان طی دهه فجر انقلاب اسلامی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ا و با بیان اینکه ساختمان باغ موزه دفاع مقدس هم اکنون بالغ بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این باغ موزه در سه فاز و شامل ساختمان اداری، ورودی، منطقه عملیات خودی و دشمن، سکوی پیروزی، تونل شب‎های عملیات، ساختمان اصلی موزه، باغ شهدا، حسینیه شهدای گمنام و یادمان شهدا است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان ادامه داد: به ‎رغم اینکه استان لرستان در دوران دفاع مقدس خاکریز دوم جنگ محسوب می‏‎شد، اما این استان هنوز فاقد باغ موزه دفاع مقدس است.

رشیدی با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت، ابراز کرد: امسال نیز قول مساعد داده‌اند که مبلغ هفت میلیارد تومان از اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص داده شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان یادآور شد: پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان شش هزار متر زیربنا دارد.

رشیدی ادامه داد: امید است با تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه تا ۱۵ آذرماه امسال تحویل اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس داده شود.

او همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: انتظاری که مردم از خبرنگاران دارند این است که اخبار را به‌موقع، دقیق و بدون حاشیه انعکاس دهند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: دفاع مقدس ، باغ موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.