ممنوعیت ورود مسافران به سامان

فرماندار سامان گفت: به دلیل شیوع موج پنجم ویروس کرونا در تعطیلات پیش رو ورود مسافر و گردشگر به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان، فرماندار سامان در نشست فوق‌العاده مقابله با ویروس کرونا با اشاره به شیوع موج پنجم ویروس کرونا با بیان اینکه در تعطیلات پیش رو ورود مسافر و گردشگر به شهرستان ممنوع است، گفت: جریمه ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان از ۱۰ میلیون ریال به ۲۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

او افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای تعطیلات پیش رو و با توجه به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید مقابله با ویروس کرونا از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه، ورود هرگونه خودرو غیربومی به این شهرستان ممنوع است.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: در این مدت تمامی مکان‌های گردشگری، خانه‌های مسافر روستایی، باشگاه‌های رفتینگ و همه فعالیت‌های حوزه گردشگری شهرستان سامان تعطیل و پذیرش مسافر و گردشگر در آن‌ها ممنوع است.

او ادامه داد: از بعد از ظهر روز یکشنبه، تمامی مسیر‌های اصلی ورودی به شهرستان سامان با استقرار چهار گروه کنترل و ضمن جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی، براساس دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سامان با متخلفان به‌صورت قاطعانه برخورد می‌شود.

اکبریان گفت: در این مدت برگزاری هرگونه مراسم و عزاداری مختلف براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود و اجازه تجمع به خصوص در فضا‌های سربسته و زیر سقف داده نمی‌شود.

او افزود: تا پایان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید مقابله با ویروس کرونا برگزاری تعزیه و برنامه‌های مشابه در شهرستان سامان ممنوع خواهد بود.

اکبریان اضافه کرد: از مردم تقاضا می‌شود ضمن رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه کامل به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید مقابله با ویروس کرونا، از اقوام و بستگان خود بخواهند که در این مدت از شهر‌های دیگر به شهرستان سامان سفر نکنند.

او ادامه داد: تا پایان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید مقابله با ویروس کرونا، اهالی شهرستان سامان که در نقاط دیگر کشور ساکن هستند نمی‌توانند وارد این شهرستان شوند و از ورود آن‌ها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار