فرماندار شهرستان البرز:

مدیران آماده باش باشند/ مسدود شدن مسیرهای ورودی به شهرستان البرز

فرماندار شهرستان البرز گفت: مدیران مرتبط با اجرای تعطیلی باید آماده باش و حاضر باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد نصیری فرماندار البرز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت: در تعطیلات پیش رو ادارات تعطیل هستند، اما مدیران مرتبط با اجرای تعطیلی باید آماده باش و حاضر باشند.

نصیری افزود: کلیه راه‌های ورودی شهرستان را مسدود و هرگونه تردد برای مسافران را کاملا ممنوع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مردم خود را برای شرایط سخت کرونایی آماده و سازگار کنند چرا که امروز فوتی‌های کشور رکورد زد و به مرز ۶۷۰ نفر رسید.

فرماندار البرز جان خانواده‌ها را مهمتر از هرموضوع دیگر دانست و گفت: مردم نیز همکاری کنند و در اجتماعات حاضر نشوند.

نصیری افزود: با عزم جمعی و با اجرای دقیق دستورالعمل‌های ارسالی طی دوهفته با قرنطینه کامل به وضعیت عادی باز خواهیم گشت.

وی بیان کرد: وضعیت و شرایط برگزاری مراسم سوگواری در بسیاری از هیات‌ها اصلا مناسب نیست و شیوه نامه‌ها رعایت نمی‌شود و مردم باید در مکان‌هایی که موارد بهداشتی رعایت نمی‌شود حاضر نشوند.

فرماندار البرز با اشاره به بازدید شب گذشته خود از تعدادی از هیات‌ها در الوند گفت: هرچند برخی هیات‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را نسبتا رعایت می‌کنند، اما در برخی از آن‌ها نه فاصله گذاری مناسب، نه ماسک و نه تهویه مناسب وجود نداشته و رییس اداره تبلیغات تذکرات لازم را داده است؛ لذا درصورت تکرار از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

نصیری گفت: تردد خودرو‌های غیر بومی در شهرستان ممنوع و در صورت مشاهده دو میلیون تومان جریمه و در صورتی که طی یک ماه پرداخت نشود دوبرابر میشود و نیروی انتظامی به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.