سرعین میزبان اردو‌های آمادگی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری اردو‌های آمادگی تیم ملی در دو مرحله به میزبانی شهرستان سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد شهباز علیزاده، مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین از اردو‌های آمادگی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در دو مرحله به میزبانی شهرستان سرعین خبر داد.

او افزود: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اردو‌های تیم ملی با حضور ۳۰ ورزشکار در دو مرحله برگزار خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی افزود: در مرحله اول این اردو ۱۷ ورزشکار و ۳ مرشد به مدت ۴ روز و در مرحله دوم با حضور ۱۸ ورزشکار و ۲ مرشد برگزار می‌شود.

علیزاده بیان کرد: نفرات برتر این اردو با نظر عوامل فنی در تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های بین المللی و آنلاین کره جنوبی، حضور در نمایشگاه ورزشی اکسپو ۲۰۲۲ در دبی، حضور در نمایشگاه ورزشی روسیه، مسابقات جام جهانی به میزبانی ایران در اصفهان و اولین دوره مسابقات بین المللی جام اکو استفاده خواهند شد.

اصغر احدی جوان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین نیز در این دیدار گفت: شهرستان سرعین آمادگی کامل این میزبانی را دارد.

او افزود: وجود ظرفیت و زیرساخت‌های موجود در سرعین باعث شده است بتوانیم به بهترین شکل برای تقویت و انسجام تیم‌های ملی در راستای دستیابی به اهداف ورزشی و درخشش تیم‌های ملی یاریگر فدراسیون‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.