استاندار خراسان جنوبی:

ساخت باغ موزه دفاع مقدس شتاب گیرد

استاندار در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر تسریع اجرای طرح باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس از اساسی‌ترین پروژه‌ها و اقدامات فرهنگی است که در دستور کار استان است، گفت: این پروژه باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد که این موضوع نیازمند هم افزایی، تعامل و همکاری دستگاه‌های و ارگان‌های همچون راهداری و حمل نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی وشهرداری در تامین ماشین آلات مورد نیاز است.

وی افزود: هرچه سریع‌تر بلوک بندی هر شهرستان انجام شود تا هر شهرستان درختکاری و فضای سبز لازم در باغ موزه را تا پایان سال به اتمام برسانند.

ملانوری همچنین سازمان مدیریت را مکلف کرد تا اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به دانشنامه و جمع آوری اسناد را هر چه زودتر تزریق کنند تا جمع آوری اسناد و چاپ مقالات انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی مدیران ادارات را مکلف کرد تا در جمع آوری اسناد و مصاحبه‌ها به اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کمک کنند تا با مشارکت همگانی این اسناد مربوط به هر اداره جمع آوری شود و اطلاعات تکمیل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز جمع آوری اسناد دفاع مقدس را کار ارزشمندی دانست و گفت: باید همه تمام ظرفیت خود را به کار گیرند تا این اسناد هر چه زودتر با کمیت و کفیت مناسب جمع آوری شود.

 خسروی همچنین اعلام آمادگی کرد تا در این زمینه تا حد توان همکاری لازم را با حفظ آثار داشته باشد.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: دفاع مقدس ، باغ موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.