حضور قویترین مردان ایران در رقابت‌های جهانی

قویترین مردان ایران در مسابقات جهانی این رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی، از درخشش قویترین مردان ایران در مسابقات آرنولد کلاسیک اسپانیا خبر داد.

روشنی در این باره گفت: علی ظرفچی و امیرفرزان در رقابت قویترین مردان به ترتیب قهرمان دسته ۱۰۵ کیلوگرم و دسته فوق سنگین این رقابت ها شدند. نکته قابل توجه این است که مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم برای اولین بار دراین رقابت‌ها توسط علی ظرفچی برای کشورمان کسب شده است.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی ادامه داد: قویترین مردان ایران با ۶ نماینده برای حضور در مسابقات بین المللی امارات برای کسب سهمیه حرفه‌‌ای های جهان طی روز‌های 9 و10 مهرماه در کشور امارات متحده عربی به رقابت خواهند پرداخت. اعضای شرکت کننده در این رقابت‌ها محسن مسن آبادی، محمدرضا تازه رو رضا قیطاسی، حسین حسین زاده وعارف احمدی در سنگین وزن هستند و رضا عبادی در دسته منفی ۱۰۵ کیلوگرم با مربیگری بابک غضبانی خواهند بود.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی در ادامه از تشکیل اولین دوره مربیگری درجه یک بانوان وچهارمین دوره مربیگری درجه یک آقایان تحت نظر انیستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی که در دانشگاه طبرسی تهران انجام شد خبرداد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار