مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبرداد؛

استقرار بالگرد هوایی هلال احمر در فرودگاه آبادان

خدادادی از استقرار بالگرد هوایی هلال احمر در فرودگاه آبادان برای سرعت بخشی به خدمات امدادی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان برای سرعت بخشیدن به عملیات های امداد هوایی و دسترسی سریع تر به پایانه های مرزی، بالگرد هلال احمر در فرودگاه آبادان و در حالت آماده باش خواهد بود.

قرارگاه امداد و نجات در مرز شلمچه برپا شد

او  از استقرار قرارگاه امداد و نجات در مرز شلمچه خبر داد و افزود: قرارگاه امداد و نجات مستقر در مرز شلمچه با توجه به وجود تردد در مرز شلمچه و همچنین امکان بازگشت زائرین از طریق مرزهای زمینی در مرز شلمچه برپا شد تا پاسخگوی حوادث احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات در این مرز باشد.

خدادادی ادامه داد: افزون بر قرارگاه عملیاتی امداد و نجات، دو پست امداد و نجات، ۶ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه نجات و یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار در مسیر‌های منتهی به این پایانه مرزی مستقر شده و ۴۰ نجاتگر عملیاتی نیز در مرز شلمچه به ارائه خدمت می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان با توصیه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در طول این سفر معنوی از زائران خواست از قرار گرفتن در تجمع‌ها پرهیز کنند و با برنامه‌ریزی قبلی به کشور بازگردند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.