سردار اشتری:

نیروهای انتظامی تا پایان بازگشت زائران از عراق پای کارند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروهای انتظامی تا پایان بازگشت زائران از عراق برای خدمت رسانی به آن ها در مرز شلمچه مستقر هستند.

سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: پیک بازگشت زائران به کشور در جریان است و بر اساس پیش بینی ها تا جمعه این روند ادامه دار خواهد بود اما نیروهای انتظامی تا پایان بازگشت زائران از عراق برای خدمت رسانی به آن ها در مرز شلمچه مستقر هستند.

او با اشاره به افزایش گیت های پلیس در مرز شلمچه  افزود:روند بازگشت زائران از روز گذشته شروع شده و  زائران در حال ورود به کشور با سرعت بالایی هستند و خدمات رسانی به آن ها به صورت روان و سریع انجام می شود.

سردار اشتری ادامه داد: زائران که به صورت هوایی به عراق رفتند در بازگشت مختارند تا مسیر بازگشت خود را به صورت زمینی از مرز مهران یا شلمچه انتخاب کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

او از وجود وسایل نقلیه به قدر کافی برای انتقال زائران به شهرستان های خود در مرز شلمچه و مهران خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی از افرادی که با ماشین شخصی به مرز ها آمدند خواست تا ابتدا استراحت کنند تا خستگی و خواب آلودگی در هنگام رانندگی سبب بروز حوادث و تصادفات نشود.

سردار اشتری با بیان این که در روزهای اربعین حسینی هیچ گونه مشکل امنیتی در مرز شلمچه به وجود نیامد از تمام دست اندکاران و نیروهای انتظامی که به زائران خدمت رسانی کردند تشکر کرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.