مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

هفته وحدت فرصتی برای توجه به مولفه های همگرایی است

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای توجه به مولفه‌های همگرایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای توجه بیشتر به مولفه‌های همگرایی و زندگی در کنار یکدیگر است

او افزود: شکی نیست یکی از عوامل وحدت زا، باهم بودن و همگرایی است و در آموزه‌های دینی تاکید شده است دست خدا با جماعت است و برکت خدا با وحدت است و تفرقه موجب عذاب می‌باشد.

مدیر دفتر نمایندگی ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: اگر ملت‌های مسلمان با هم باشند و وحدت داشته باشند شاهد ظلم بیگانگان نخواهند بود. قدرت عظیم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خواهند داشت که باعث عزت بیش از پیش اسلام و مسلمانان خواهد شد.

حجت الاسلام ایزدی بیان کرد: دشمنان دریافته‌اند تنها راهی که می‌توانند با اسلام مقابله کنند، ایجاد رخنه و تفرقه بین مسلمانان است.

او تصریح کرد: آموزه‌های دینی بر توجه به مشترکات تاکید دارد، به‌طوریکه حضرت امام علی (ع) وقتی گام‌ها و اهداف شیطان را برمی‌شمارند می‌فرمایند هدف شیطان از هم گسستن تاروپود دین است و یکی از راه‌های او ایجاد تفرقه بین شماست که به دنبال آن، فتنه ایجاد می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی ائمه جمعه خراسان رضوی تاکید کرد: جویندگان و مسببان اختلاف، نه شیعه و نه سنی هستند. افرادی که تفرقه می‌افکنند به دنبال اجرای منویات دشمن هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار