مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد خبرداد؛

دلال بازی در بازار شکر/ برخورد قاطع با فروشگاه زنجیره‌ای در یزد

مختاری از کشف ۱۱ تن شکر تنظیم بازار به نرخ آزاد در یک فروشگاه‌ زنجیره ای در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: برنامه تحولی سازمان تعزیرات در یزد آغاز شده و قضات از ۱۰ روز پیش بحث نظارت را دنبال کرده و واحد‌های تولیدی و مراکز عمده و بنکداران مورد رصد همکاران قرار می‌گیرد. 

او افزود: در این مدت ۴۰ واحد تولیدی مورد بازرسی قرار گرفته که برای سه واحد تولیدی خصوصا در حوزه لبنیات پرونده تخلف تشکیل شده و احضار مدیرعامل این شرکت‌ها انجام گرفته است.

مدیرکل تعزیرات استان یزد ادامه داد: خلأ هوشمندسازی در توزیع قابل مشاهده است و شکر تنظیم بازار که با مشکل فراوان جذب استان شده و قرار بود میان مردم با قیمت مصوب توزیع شود، توسط یکی از فروشگاه‌های معین با قیمت آزاد به فروش می‌رسد.

مختاری تصریح کرد: مطمئنا کسی که در این شرایط سخت به مردم رحم نکند، قانون نیز هیچ رحمی برای آن قائل نیست و جریمه نقدی، نصب پلاکارد و تعطیلی در انتظار متخلفان به ویژه این فروشگاه دارای سابقه تخلف است.

او اظهار داشت: سعی می‌کنیم تا ۱۵ روز آینده حکم این فروشگاه صادر شود. به دنبال کسب موافقت برای اعلام نام این فروشگاه به مردم هستیم تا شهروندان هوشیار باشند.

ابوترابی رئیس شعبه ۳ تعزیرات حکومتی استان یزد نیز گفت: در چارچوب سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی گشت مشترکی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار شد. 

او افزود: در این گشت بیش از ۱۱ تن شکر تنظیم بازار که به نرخ آزاد در سطح شهر فروخته می‌شد کشف و توقیف و برای فروشگاه زنجیره‌ای، پرونده تخلف تشکیل شد.

ابوترابی گفت: قیمت شکر تنظیم بازار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است در حالی که در بازدید از دو فروشگاه مشخص شد شکر‌های تنظیم بازار با نرخ ۱۴ هزار تومان به فروش می‌رسد

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدی
۱۲:۲۰ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
چی گیر مردم میاد جریمه توی جیب دولت میره یعنی ازجیب ملت دررفته به جیب دولت اومده
آخرین اخبار