مدیرکل راه‌آهن قم خبر داد؛

رشد ۱۴۱ درصدی حمل و نقل ریلی استان قم

دباغ گفت:حمل و نقل ریلی قم در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۱ درصد رشد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،غلامحسین دباغ ،مدیرکل راه‌آهن قم با اشاره به رشد ۱۴۱ درصدی جابه‌جایی مسافر ناوگان ریلی استان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه گفت: گفت: نرخ نقل و انتقال مسافر از طریق راه‌آهن قم با ۹۲۶ هزار و ۸۳۸ تَن نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۱ درصد رشد کرده است.

او با اشاره به این که در مقایسه آمار جابه‌جایی مسافر، رشد چشمگیری را شاهد بوده ایم افزود: آمار خروجی مسافر طی مدت یاد شده ۴۷۲ هزار و ۲۹۵ تَن بوده که ۱۴۰ درصد، و آمار ورودی مسافر نیز ۴۵۴ هزار و ۵۴۳ تَن بوده است که در این مورد هم رشد ۱۴۲ درصدی داشته‌ایم.

دباغ  ادامه داد: این در حالی است که در سال ۹۹ در همین مدت ورودی و خروجی مسافر در مجموع ۳۸۴ هزار و ۴۰ تَن بوده است.

این مسئول در ادامه با بیان این که در موضوع قطار‌های حومه‌ای برغم محدودیت‌های کرونایی و اعزام قطار‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت، شاهد رشد و استقبال خوب مردم استان بوده ایم، افزود: آمار خروجی مسافران قطار‌های حومه‌ای در مدت زمان مذکور، ۴۰۱ هزار و ۹۸۵ تَن بوده است که در این مورد نیز رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش، تمامی قطار‌ها اعم از حومه‌ای و بین شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا با ظرفیت ۵۰ درصد و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌نمایند. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار