آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  با بیان اینکه این طرح با هدف اختصاص یارانه کتاب به صورت فصلی در سراسر کشور اجرایی می‌شود و مورد استقبال اهالی کتاب و کتابخوانان قرار می‌گیرد،گفت:بزودی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح پائیزه کتاب ۱۴۰۰ در استان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رضایی افزود: کتابفروشی‌های استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ اقدام کنند.

او عنوان کرد: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب)، برای شرکت در «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

رضایی گفت: بیست و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.