داعش وزیرخارجه ایتالیا را تهدید کرد

گروه تروریستی داعش با منتشر کردن عکس وزیرخارجه ایتالیا در مجله اینترنتی خود او را برای دومین بار تهدید کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری نوا ایتالیا، گروه تروریستی داعش تهدید‌های جدیدی علیه «لوئیجی دی مایو» وزیر خارجه ایتالیا مطرح کرده و عکس او را برای اولین بار در سر مقاله تبلیغاتی منتشر شده توسط مجله اینترنتی ایتالیایی زبان وابسته به این سازمان منتشر کرد.

تروریست‌های داعش در این سرمقاله یک سری تهدیدات از جمله «با گلوله و مهمات اعلام خلافت می‌کنیم»، «به سالن کنفرانس شما هجوم می‌بریم» و «ترس انداختن در دل کفار دستور الهی است» را منتشر کرد.

بر اساس رسانه‌های ایتالیایی، ژوئیه گذشته نیز دی مایو در معرض تهدید مستقیم داعش قرار گرفت که در همین مجله منتشر شد، اما این اولین بار است که این سازمان تصویر دی مایو را در پیش زمینه قرار می‌دهد.

تارنمای شبکه خبری سی بی اس نیوز اوایل ماه جاری اعلام کرد گروه تروریستی داعش پس از خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان در ماه اوت (مرداد)، فعال‌تر شده و مقامات آمریکایی می‌گویند همزمان تهدیدات سایر گروه‌های تروریستی بین المللی و القاعده هم در حال افزایش است. «جان کوهن» رئیس اطلاعات وزارت امنیت داخلی آمریکا، در این خصوص تایید کرد که گروه‌های تروریستی از افراد خود می‌خواهند که به تنهایی در داخل و خارج از کشور دست به اقدامات تروریستی انفرادی بزنند.

شایان ذکر است که مقامات غربی از جمله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیش از این بار‌ها اعلام کردند گروه تروریستی داعش را «باراک اوباما» رئیس‌جمهور و «هیلاری کلینتون» ویرخارجه سابق آمریکا به وجود آوردند. کلینتون پیشتر نیز اعلام کرده بود آمریکا برای مقابله با نفوذ روسیه در منطقه غرب آسیا گروه‌های جهادی را سازماندهی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار