اقدامات ایران؛ آستین را راهی خاورمیانه می‌کند

پنتاگون از سفر وزیر دفاع آمریکا به خاورمیانه برای رایزنی با کشور‌های منطقه درباره اقدامات و فعالیت‌های ایران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، با توجه به آغاز مجدد جلسات درباره تحریم‌ها علیه ایران با گروه ۴+۱ در وین اتریش طی روز‌های آتی، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای از سفر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا به امارات و بحرین خبر داد.

براین اساس قرار است وی در روز پنجشنبه راهی منطقه شود تا درباره فعالیت‌های ایران با کشور‌های ناحیه خاورمیانه رایزنی داشته باشد.

طبق اعلام وزارت دفاع آمریکا، آستین در سفر خود به امارات و بحرین قصد دارد درباره تقویت همکاری‌های دفاعی و فعالیت‌های ایران در منطقه به رایزنی بپردازد.

از سوی دیگر چندی پیش، وزیر دفاع آمریکا گفت و گویی با بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران داشته است.

از سوی دیگر جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در اظهاراتی ضمن ابراز نگرانی از تحرکات نظامی روسیه در مرز اوکراین و افزایش حجم نیرو‌های روس در این مناطق، گفته است که، قرار است، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه با همتای اوکراینی خود در این زمینه دیدار و رایزنی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آستین ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
این برزنگی هم شاخ شده واسه ما
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
اینکه فقط یه آستین حساب میشه آستین که خوبه اگه سر آستین و یغه و پاچه و زیر آستینم البسه باهاش بیان هیچ غلطی نمی تونه در مورد ایران بکنن . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار