هوشمندسازی ثبت ورود و خروج گردشگران در خراسان رضوی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ثبت ورود و خروج گردشگران در خراسان رضوی متمرکز و هوشمند شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت اطلاعات و آمار گردشگران در برنامه‌ریزی و نقش مهم بکارگیری این اطلاعات در ایجاد زمینه لازم برای توسعه و رونق گردشگری داخلی، هماهنگی با افراد ذینفع و فعالان گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این نشست آخرین مسائل و مشکلات مطرح شده و پیشنهادات ارائه شده به بحث و بررسی گذاشته شد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: پس از اجرای طرح واکسیناسیون فعالان گردشگری استان در تابستان و ایجاد تغییرات ساختاری در نحوه نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و اجرای طرح تشدید و تحول بازرسی از تاسیسات گردشگری، اقدامات گسترده برای متمرکز شدن فعالیت‌ها در بستر سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری (جانا) در دستور کار قرار گرفت.

بیدخوری بیان کرد: از این پس فعالیت‌ها و آمار ورود و خروج گردشگران و زائران داخلی و خارجی در سامانه متمرکز جانا وارد می‌شود و امکان تحلیل و بررسی آمار نیز وجود دارد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار