معاون هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛

آماده‌باش امداد زمستانه هلال احمر خراسان رضوی

معاون هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح امداد زمستانه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در قالب ۳۱ پایگاه ثابت و موقت در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی، یک پایگاه امداد هوایی و ۲ پایگاه امداد کوهستان در حال آماده‌باش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا صیادی معاون هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به طرح امداد زمستانه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح امداد زمستانه در قالب ۳۱ پایگاه ثابت و موقت در محور‌های مواصلاتی استان، یک پایگاه امداد هوایی و ۲ پایگاه امداد کوهستان آغاز شده است.

او افزود: طرح امداد زمستانه با حضور بیش از ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر از هلال احمر استان در پایگاه‌ها آغاز و به صورت شبانه‌روزی به پوشش امدادی حوادث احتمالی در استان می‌پردازد.

معاون هلال احمر خراسان رضوی  با بیان اینکه پنج پایگاه موقت در بردسکن، تربت حیدریه، نیشابور، چناران و بوژان ویژه این ایام راه اندازی شده است، ادامه داد: با توجه به سرمای زودرس هوا طرح زمستانی امسال در ۳۱ پایگاه هلال احمر خراسان رضوی از امروز، اول آذر ماه  آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ماه امسال پایگاه‌ها فعال هستند.

صیادی بیان کرد: از ۱۶۰ خودروی عملیاتی و امدادی در این طرح زمستانه به کار گرفته می‌شود.

او به برگزاری دوره‌های بازآموزی ویژه برای امدادگران و نجاتگران در روز‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در خراسان رضوی ۲ پایگاه امداد کوهستان در مناطق بوژان نیشابور و دولت آباد چناران نیز در طرح زمستانه هلال احمر استان فعال هستند.

 

منبع؛ ایسنا

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.