چهارمین جشنواره مالک اشتر کازرون برگزار شد

چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج شهرستان کازرون با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و نفرات برگزیده برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در آئین اختتامیه جشنواره مالک اشتر این شهرستان با بیان اینکه بزرگترین دستاورد بسیج رضایت فرمانده کل قواست، گفت: کارکردن در مجموعه‌ای که در سلسله نورانیت رهبری قرار دارد باعث افتخار و مباهات است.

او با بیان اینکه به مدال و قهرمانی در نهاد مقدس بسیج مفتخریم، افزود: باید سرباز خوب و راستین برای ولایت باشیم، چراکه در تجربه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی ثابت شده که میزان، ولایت پذیری است.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه حتی دشمنان نیز نسبت به تدبر و خردمندی رهبر عزیز ما زبان به تحسین باز کرده اند گفت: با این حال تکلیفی که به دوش داریم، عیار ولایت پذیری ما را مشخص می‌کند.

او اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف حکم جهاد و آتش به اختیار داده‌اند. لازم است پس عملکردمان در زندگی شخصی‌مان را در برابر بیانات و مطالبات رهبر انقلاب بسنجیم و رفتارمان را احسن کنیم.

صباحی با بیان اینکه موفقیت هر رده، حاصل زحمات همه و موفقیت مجموعه را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: موفقیتی بالاتر از رضایت رهبر معظم انقلاب در کشور نداریم و همواره بسیج بالاترین رضایت‌ها را از ایشان دریافت کرده و تاکنون انحراف و خطا نداشته است.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک هفته بسیج و خوش آمد به مسئولان و بسیجیان در جشنواره، گفت: افتخار داریم در سطح استان رتبه‌های برتر در بسیج مربوط به شهرستان کازرون است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل با بیان اینکه رتبه برتر استادیاری استان فارس با مسئولیت امام جمعه شهرستان، متعلق به کازرون است، گفت: بسیج در ماموریت‌ها و کمک به مردم سراز پا نمی‌شناسند و شب روز ندارد و زحمت می‌کشند و به صورت جهادی و انقلابی پای کار هستند چرا که با تفکر بسیجی به همراه روحیه جهادی و عمل انقلابی خستگی ناپذیر وجود ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون ادامه داد: ماموریت کلان بسیج تحقق بیانیه گام دوم است، هرچند بیانیه خطاب به بسیج نیست، اما بسیجیان خود را مخاطب این بیانیه می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار