داعشی «کودک‌کش» در آلمان به حبس ابد محکوم شد

دادگاهی در فرانکفورت در حکمی یک تروریست داعشی را به جرم قتل، نسل‌کشی، شکنجه و جرایم دیگر به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، دادگاهی در فرانکفورت آلمان تروریست داعشی به اسم «طا‌ها أ» را به جرم قتل، جنایات علیه بشریت، جنایات جنگی و قاچاق انسان به حبس ابد محکوم کرده و پرونده او را بست.

دادگاه فرانکفورت در خصوص جرایم انجام شده توسط این فرد اعلام کرد که او در سال ۲۰۱۳ به صف داعش پیوست و تا سال ۲۰۱۹ چندین سمت در این سازمان تروریستی در شهر «رقه» سوریه، عراق و ترکیه داشته است. طا‌ها أ در سال ۲۰۱۵ یک مادر و دختر ایزدی که به عنوان برده در میان داعشی‌ها اسیر شده بودند را خریداری کرده و با آنان بسیار بدرفتاری می‌کرد.

دادگاه این تروریست داعشی را متهم کرد به اینکه انواع جنایات را علیه این مادر و دختر ایزدی از جمله آزار، شکنجه و گرسنگی انجام داده است.روزی نیز دختربچه پنج ساله را در دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد با زنجیر به بیرون از پنجره خانه بسته است و او به دلیل از دست دادن آب بدنش و تشنگی جان خود را از دست داده است.

این دو قربانی در تابستان ۲۰۱۴ پس از حمله داعش به منطقه «سنجار» عراق که محل زندگی اقلیت مذهبی ایزدی بود، ربوده شدند و بار‌ها در بازار برده فروشان به فروش رسیدند.

فعالیت سازمان تروریستی داعش در سوریه شروع شد و بعد از مدتی تروریست‌های داعش با پیشروی در خاک سوریه به مرز عراق رسیده و این سازمان تروریستی در عراق نیز شروع به کشتار کرد. دولت و مردم سوریه و عراق با کمک نیرو‌های ایرانی و برخی از دوستان بین المللی آنان توانستند تروریست‌ها را شکست داده و مناطقی را که آنان اشغال کرده بودند، آزاد کنند.

شهید «سپهبد قاسم سلیمانی» یکی از تاثیرگذارترین مبارزان با سازمان‌های تروریستی در منطقه بود که در سال ۱۳۹۶ شکست تروریست‌های داعش را رسما اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۱:۵۳ ۱۴ دی ۱۴۰۰
باید اعدام میشد نه حبس ابد

حبس ابد این جنایتکاران فقط یک وسیله ای هس برای وعده آزادی در قبال جنایتهای دیگه در پروژه های اروپایی و غربی دیگر ضد ملت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
حیوون لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
چرا حبس ابد باید این تروریستو هزاربار اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۲۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ای آلمانیها تروریست کودک کش صهیونیستی رو هم به حبس ابد در زباله دان تاریخ بشری محکوم کنید نژاد پرستان آمریکایی رو هم که با هم دستی انگلیس و صهیونیستها و سعودی های ملعون داعش تروریست جنایتکار سفاک را ساختند رو هم محکوم به حبس ابد در زباله دان تاریخ بشری کنید اون داعشی ملعون کودک کش رو که به حبس ابد محکومش کردید تنها نیست عقبه داره و سازنده افکار جهنمی داره که ازشون نام بردیم . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار