استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در استان چهارمحال و بختیاری

مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری فردا از خانواده شهید تازه شناسایی شده آرمیده در تپه نورالشهدای اردل استقبال می کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ستاد استقبال از خانواده شهید "محمد علی کرباسی" اعلام کرد: مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری فردا به استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده آرمیده در تپه نورالشهدای اردل می‌روند.

شهید والامقام "محمدعلی کرباسی" در سال ۱۳۴۰ به دنیا آمد و ۲۵ اسفند ماه ۱۳۵۹ به جبهه اعزام شد.

این شهید معزز، دهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس مفقود و در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان شهید گمنام در اردل از توابع استان چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده‌شده است.

پدر این شهید والامقام پس از دوری ۱۷ ساله طاقت نیاورد و به فرزند شهیدش پیوست و همچنین مادر این شهید بزرگوار دو سال پیش و پس از ۳۷ سال دوری به فرزند شهید خود پیوست.


بیشتر بخوانید


بر اساس اطلاعیه ستاد استقبال از خانواده شهید محمد علی کرباسی: آیین استقبال از خانواده این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس فردا شانزدهم آذرماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۵:۳۰ در میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد برگزار می‌شود.

همچنین مراسم گرامیداشت شهید "محمد علی کرباسی" فرداشب بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

ستاد استقبال از خانواده شهید محمد علی کرباسی اعلام کرد:آیین استقبال از خانواده شهید" محمد علی کرباسی " روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در اردل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.