سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان:

خانه تاریخی حشمت سرخه مرمت می‌شود

حمیدی با بیان اینکه بازسازی خانه تاریخی حشمت اللشکر سرخه در اولویت خواهد بود، گفت: این کار با همراهی میراث و بخش خصوصی انجام می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه هدف اصلی از بازدید امروز تأمین زمین مورد نیاز برای انجام طرح جهش مسکن ملی است، تاکید کرد: سرخه یکی از شهرستان‌های استان بود که با کمبود زمین برای مسکن ملی همراه شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولت در شهرستان سرخه از اهداف دیگر بازدید امروز است، افزود: با توجه به مشکلات موجود، امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز و همچنین رفع مشکلات مالکیتی و صدور پروانه تلاش خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام استان را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه تلاش داریم با کمک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشارکت بخش خصوصی مرمت و بازسازی خانه تاریخی حشمت اللشکر را به پایان برسانیم، ابراز کرد: بی‌تردید وجود این خانه تاریخی و همچنین خانه‌های مشابه، نقش مؤثری در توسعه شهری و همچنین افزایش مدت ماندگاری مسافر و جذب گردشگر خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.