خدمات لجستیک پست قم ۲۰ درصد رشد کرد

مسئول واحد لجستیک پست قم گفت: خدمات لجستیک پست قم در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امیرحسین رضایی مسئول واحد لجستیک پست استان قم ، با بیان ظرفیت‌های لجستیک در پست استان بیان کرد: تمامی قرارداد‌ها پس از انعقاد در اداره بازاریابی پست استان قم، از مبدا تحویل گرفته می‌شوند و پس از بسته بندی استاندارد و اجرای عملیات پستی بر روی مرسولات، به سراسر کشور و به آدرس گیرندگان ارسال می‌شود.

رضایی ادامه داد: هم اکنون شرکتها، کارخانجات و تولیدی‌های بزرگی با پست استان قرارداد دارند که بخشی از آن‌ها بسته بندی شان را در مبدا و با استاندارد‌های پست انجام می‌دهند و بخش دیگر در واحد لجستیک صورت می‌پذیرد.

 واحد لجستیک پست استان قم افزود: مشتریانی که روزانه بالای ۱۰ فقره مرسوله داشته باشند، بدون نیاز به حضور در باجه‌های پستی می‌توانند بعد از انعقاد قرارداد در اداره بازاریابی پست استان، از خدمات ویژه لجستیک بهره‌مند شوند. همچنین در زمینه انبارداری قرارداد‌هایی داریم که طرف‌های قرارداد کالا‌های خود را در انبار‌های لجستیک پست استان دپو نموده اند و مستقیما سفارشات خود را از طریق ما ارسال می‌کنند.

رضایی ادامه داد: در واحد لجستیک، تعامل دوطرفه و سازنده‌ای بین طرف‌های قرارداد و پرسنل پست برقرار است، این موضوع موجب رضایتمندی و افزایش ضریب نفوذ و بهره مندی از لجستیک در بین تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان گردیده است به گونه‌ای که امروزه شاهد رشد چشمگیر ترافیک این واحد هستیم.

مسئول واحد لجستیک پست قم استقبال روزافزون مردم از این خدمات را مورد توجه قرار داد و گفت: خدمات لجستیک پست قم در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد کرده است.

او عنوان کرد: یکی از مهمترین مباحثی که در واحد لجستیک پست استان قم صورت می‌پذیرد، ارسال مجلات و مطبوعات است. به لحاظ اهمیت شهر قم به عنوان مرکز چاپ و نشر کتب، مجلات و مطبوعات مذهبی، تمهیداتی در این خصوص در واحد لجستیک انجام گرفته است.

مسئول واحد لجستیک پست استان قم ابراز کرد: دستگاه‌های شیرینگ پک در هر ساعت ۳ هزار و ۶۰۰ مجله را با سلفون بسته بندی می‌کنند. دستگاه‌های تسمه کشی کارتن‌های حاوی کتب را با بهترین کیفیت محفوظ می‌نمایند و دیگر تجهیزات مستقر در این واحد که در راستای افزایش سرعت و کیفیت عملیات پستی تهیه گردیده است.

او بیان کرد: بطور متوسط ماهانه ۳ هزار و ۵۰۰ فقره بسته بندی در این واحد بصورت تخصصی صورت می‌پذیرد، همچنین ماهانه ۴ تا ۶ هزار جلد مجله نیز در این واحد بسته بندی می‌شود.

رضایی عنوان کرد: بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی‌ها و صاحبان کسب و کار با بهره‌گیری از فعالیت‌ها و خدمات لجستیکی کارآمد، علاوه بر اینکه می‌توانند در گسترش بازار محصولات خود در سطح ملی به صورت موفق عمل کنند، از این توانایی نیز برخوردار هستند که توان رقابت‌پذیری و تجارت خود را افزایش دهند.

 واحد لجستیک پست استان قم در پایان گفت: زیرساخت‌های لجستیکی کارآمد به‌واسطه کاهش قیمت تمام‌شده محصول و کاهش اختلاف قیمت میان تولیدکننده و مصرف‌کننده، منجر به افزایش رفاه هر دو طرف و شکوفایی اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: لجستیک ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار