کمبود داروخانه و درمانگاه، معضلی که اهالی منطقه ۱۶ تهران از آن گلایه‌مندند

اهالی محله شهرک بعثت در منطقه ۱۶ تهران خواسته‌های بسیاری دارند که نبود بانک و داروخانه شبانه‌روزی یکی از آن‌هاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از معضلاتی که در محله شهرک بعثت در منطقه ۱۶ تهران دیده می‌شود، نبود بانک و داروخانه شبانه‌روزی است که به گفته ساکنین شهرک بعثت، برای انجام کار‌های بانکی و تامین مایحتاج بهداشتی – درمانی ناچارند به محله‌های اطراف ازجمله خزانه یا آیت الله کاشانی مراجعه کنند.

بنا به گفته یکی از اهالی این محل، اگر درمانگاه معروفی که در محله خزانه هست، در این محل هم تاسیس شود، اقتصاد شهرک بعثت رشد می‌کند. همچنین، اگر این محله می‌توانست به خیابان شوش متصل شود و تردد از شوش به این منطقه صورت بگیرد، وضعیت اقتصاد این منطقه هم توسعه پیدا می‌کرد.

تردد ماشین‌های سنگین هم یکی دیگر از مشکلاتی است که اهالی اینجا را با آلودگی هوا و صوتی روبه رو ساخته است. از ساعت ۵ بعدازظهر کامیون‌ها وارد خیابان شهرک بعثت می‌شوند و به گفته یکی از کسبه این محل «وقتی یک کامیون از این دست انداز‌ها رد شود، انگار بمب ترکیده است».

مرتضی روحانی، شهردار منطقه ۱۶ تهران درباره تردد ماشین‌های سنگین گفت: با راهنمایی رانندگی ناجا درباره تردد کامیون‌ها صحبت شد و قرار است این ماشین‌ها در فاصله زمانی تعیین شده، از شریان‌های اصلی وارد منطقه شوند که برای اهالی محل مشکلی به وجود نیاید.

نبود بازار میوه و سبزیجات هم از دیگر مشکلات منطقه ۱۶ تهران است که به گفته اهالی این محل، برای تامین خرید‌های روزانه باید منتظر وانت بمانند تا بتوانند خریدشان را انجام دهند.

شهردار منطقه ۱۶ تهران درباره نبود تره بار درمحل این را هم گفت: در سال‌های گذشته، تره بار در محله بعثت وجود داشت که به دلایلی این مرکز خرید جمع شد؛ قرار است از زمین اطراف مسجد برای روزبازار‌ها استفاده شود تا خرید شهروندان با مشکل روبه رو نشود.

گفتنی است شهرک بعثت در ناحیه ۳ منطقه ۱۶ تهران واقع شده است و حدود ۱۱ هزار نفر در این محل زندگی می‌کنند. خواست اهالی این محل، تاسیس بانک، داروخانه و تره‌بار است.


بیشتر بخوانید
سلب آرامش شهروندان در شهرک بعثت + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار