علما:

حاج قاسم صاحب فکر، ایده و مکتب بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه حاج قاسم صاحب فکر، ایده و مکتب بود گفت : این بزرگمرد تاریخ از ۱۸ سالگی در خدمت انقلاب اسلامی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن گرامیداشت روز ۱۳ دی که حاج قاسم، ابومهدی المهندس و جمعی از یاران آن‌ها به شهادت رسیدند، گفت : بشار اسد و پوتین از غلبه بر دشمن ناامید بودند، اما شهید سلیمانی به آن‌ها روحیه و امید داد و با غلبه بر دشمن، امروز می‌بینیم که سوریه مستقل است.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم مظهر امید و ایمان بود و به رشد جمعیت کشور فکر و صحبت می‌کرد، گفت : این شهید بزرگوار جبهه مقاومت را در ایران، لبنان، سوریه و افغانستان ساخت و در واقع واژه مقاومت را تبیین و تفسیر کرد.

خطیب جمعه کرمانشاه حاج قاسم را اهل اخلاق، عرفان، آفاق و انفس دانست و افزود: سردار سلیمانی پیوسته به فکر خدمت به خلق بود و این خدمت ممکن بود در بم، اهواز، سوریه، عراق، ایران، کرمان باشد و حتی به سیستان و بلوچستان میرفت و می‌گفت ما به شما آب و زمین می‌دهیم تا کار کنید.

آیت الله علما با اشاره به اینکه ما به قول مقام معظم رهبری یک رفیق خوب را از دست دادیم، بر جهاد تببین و شناخت و بررسی ابعاد شخصیتی و زندگی حاج قاسم تاکید کرد و افزود: باید با جهاد تببین نگذاریم امثال شهید سلیمانی و مکتب آن‌ها فراموش شود تا برای ۳۰۰ سال آینده هم به یادگار بماند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ۱۰ دی روز تاسیس مجمع جهانی اهل بیت به فرمان مقام معظم رهبری، ۱۲ دی روز ارتحال آیت الله مصباح و پیام تاریخی امام راحل به گورباچوف در ۱۳ دی را گرامی داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار