حاجی پور:

مهمترین سیاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پرهیز از موازی کاری است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت:مهمترین سیاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پرهیز از موازی کاری است.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام عادل حاجی پور در آئین تکریم و معارفه امام جمعه خنج بر جایگاه والای نماز جمعه در ارتقای اخلاق و معنویت امام جمعه تاکید کرد و افزود: امامان جمعه فرمانده میدان مبارزه فرهنگی و راهبر و هدایت کننده سرمایه‌های اجتماعی هستند.

او داشتن رویکرد تمدنی و توجه به نظام اولویت‌ها در تفکر فرهنگی را نیاز ضروری امروز جامعه دانست و ابراز کرد: این اولویت‌ها برای استفاده بهتر از سرمایه‌های مادی و معنوی در مواجهه با دشمن است؛ موضوعی که متأسفانه کمتر به آن توجه و غالباً مورد غفلت قرار گرفته است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس بیان کرد: شناخت چالش‌ها و مسائل اصلی با استفاده از ظرفیت‌های فکری صاحب نظران و نخبگان منطقه، ذیل چتر هدایت گرانه امام جمعه، به تحقق این مهم بسیار کمک می‌کند.

حاجی پور اضافه کرد: در همین راستا رویکرد تحولی و نظام فعالیت‌های فرهنگی برنامه محور، از مهمترین سیاست‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای پرهیز از پرداختن به روش‌های سنتی، بدون برنامه و موازی‌کاری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

در این آئین ضمن تقدیر و تکریم از مجاهدت‌های فرهنگی حجت الاسلام سالاری امام جمعه سابق خنج، حجت الاسلام کریم پور به‌عنوان امام جمعه جدید این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار