صدور ۳۹ موافقت اصولی برای طرح‌های سرمایه گذاری اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه امسال ۳۹ موافقت اولیه یا اصولی تاسیسات گردشگری در سطح استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای رونق بخش گردشگری استان و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه، از ابتدای امسال 39 موافقت اولیه یا اصولی تاسیسات گردشگری در استان صادر شده است.

او ادامه داد: پیش‌بینی شده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها در کنار رونق صنعت گردشگری در استان شاهد ایجاد اشتغال برای یک هزار و 660 نفر باشیم.

فلاحی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها گفت: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده بر اساس طرح‌های سرمایه‌گذاری 20 هزار و 475 میلیون ریال است که توسط بخش خصوصی در طرح‌های تعیین‌شده هزینه خواهد شد.

او حمایت از سرمایه‌گذاران را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و ادامه داد: پیش‌نیاز توسعه بخش گردشگری حمایت از سرمایه‌گذاران برای حضور و فعالیت در این حوزه است که تلاش می‌کنیم با فراهم‌سازی زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان شاهد تقویت زیرساخت‌های گردشگری و جذب هر چه بیشتر گردشگران به استان باشیم.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از معرفی  طرح 25 طرح سرمایه‌گذاری به بانک‌های عامل از ابتدای سال در راستای حمایت از آنها برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: مبلغ تسهیلات معرفی شده به بانک‌ها به میزان یک هزار و 91 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.