پیام‌های دریافتی ۱۱ دی ماه؛

درخواست آسفالت کردن اطراف بهشت آباد رامهرمز/ گلایه از کمبود واکسن آسترازنکا

پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۱ دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

گلایه دانشجویان طلاب خواهران برای برگزاری امتحانات حضوری

باسلام با وجود غیرحضوری شدن دانشگاهها، حوزه‌های خواهران تمامی امتحاناتشان را به صورت حضوری و در فضای بدون پنجره و تهویه بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند و هیچ کس پاسخگو نیست.


درخواست پیگیری برای وام کشاورزی
باسلام چرا قانون امهال وام‌های کشاورزان و دامداران اجرایی نمی‌شود؟ ما کشاورزان و دامداران در حال نبودی هستیم.


گلایه از کمبود واکسن آسترازنکا
کمبود واکسن آسترازنکا جهت تزریق دوز سوم با توجه به اعلام وجود آن و اینکه تمامی مسئولان خواستار تزریق دوز سوم هستند، با توجه به اینکه چندین مرکز از ۴ شنبه مراجعه کردم، ولی موفق نشدم تا تزریق کنم لطفا اطلاع رسانی کنید.


کاهش بی دلیل شدت معلولیت در کمیسیون‌های پزشکی بهزیستی
با عرض سلام و ادب مدتی است کمیسیون‌های پزشکی برای تعیین شدت معلولیت افراد، مجددا تشکیل شده و معلولیت اکثر افراد را بدون تغییر وضعیت کاهش می‌دهند. بررسی کنید.


درخواست آسفالت کردن اطراف بهشت آباد رامهرمز
با سلام چندین سال از تسطیح اطراف بهشت آباد شهرستان رامهرمز، می‌گذرد تا جایی برای پارک خودرو‌ها باشد، ولی تا کنون این زمین کنار بهشت آباد و جاده پشت آن، خاکی بوده و در روز‌هایی که مردم برای زیارت اهل قبور می‌روند، خاک زیادی بلند می‌شود و آلودگی زیادی ایجاد می‌شود. این مورد هم برای مردمی که برای زیارت اهل قبور می‌روند و هم برای ساکنین اطراف این مکان، مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار