بی احتیاطی راننده در چهارمحال و بختیاری حادثه آفرید

تصادف رخ به رخ یک دستگاه مزدا و پژو در محور بروجن به خوزستان یک فوتی و پنج مصدوم به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تصادف یک دستگاه مزدا و پژو در محور گندمان به دوراهان، یک فوتی و پنج مصدوم به همراه داشت که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس چهارمحال و بختیاری بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بروجن منتقل شدند.

توجه به علایم راهنمایی و رانندگی، دوری از رفتار‌های پرخطر و رعایت سرعت مطمئنه از مهم‌ترین عوامل موثر در جلوگیری از حوادث راهنمایی و رانندگی است.


بیشتر بخوانید


۵۳ نقطه پر حادثه در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

پارسال به دلیل اجرای محدودیت‌های ترافیک ناشی از شیوع ویروس کرونا، تصادفات درون شهری کاهش چشمگیر داشت و امسال تعداد تصادفات منجر به فوت درون شهری ۱۰ مورد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

تصادفات منجر به فوت درون شهری در شهرستان‌های لردگان، اردل، کوهرنگ، کیار، سامان، بن و خانمیرزا در سال جاری رخ نداده و شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان بیشترین تعداد تصادفات درون شهری منجر به فوت را داشتند.

وسایل نقلیه که بیشترین تعداد تصادفات درون شهری را داشتند، شامل خودرو‌های سواری، وانت و موتورسیکلت بودند و خودرو‌های عمومی هم کمترین تعداد تصادفات را داشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.