فعالیت مرز سرو در ارومیه ۲۴ ساعته می‌شود

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: مرز سرو در ارومیه ۲۴ ساعته می شود و تمامی دستگاه‌های متولی در این پایانه خدمات شبانه روزی ارائه می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: پس از بازدید میدانی استاندار از محل پارکینگ‌های نوبت دهی کامیون‌های ورودی و خروجی در نزدیکی پایانه مرزی سرو و بررسی تمام فرایند‌های کنترل، صادرات و واردات در پایانه و گمرک سرو، در جلسه برگزار شده در این پایانه، ۲۰ مصوبه به تصویب رسید.

صادقی می گوید: اجرای مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان در پایانه مرزی سرو در مراحل پایانی است

به گفته وی مصوبه فعالیت ۲۴ ساعته و خدمات رسانی شبانه روزی تمامی دستگاه‌های متولی در پایانه مرزی سرو اجرایی می شود و مصوبه ایجاد شعبه بانک ملی در شهر سرو نیز اقدامات مقدماتی انجام و بانک ملی هم اکنون در مرحله اعمال استاندارد‌های امنیتی راه اندازی این شعبه و ایجاد سامانه تبدیل ارز‌های خارجی به ریال در این پایانه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: درباره مصوبه پارکینگ‌های مستقر در پسکرانه نیز سازمان همیاری اقداماتی، چون محوطه سازی، استقرار سامانه هوشمند نوبت دهی و احداث سرویس‌های بهداشتی را انجام داده است.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.