مسئولان قضائی پای حرف مردم

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه بازدید کرد و پای صحبت تعدادی از مراجعین که مشکلات دادرسی داشتند نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان _ اصغر جهانگیر در جریان بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با تعدادی از مردم که مشکلاتی در پرونده‌های خود داشتند دیدار و گفتگو کرد.

یکی از این مراجعین در ارتباط با موضوع پرونده خود گفت: از آقای اژه‌ای تشکر ویژه دارم، زیرا اگر آقای اژه‌ای به فساد استان سمنان ورود نمی‌کردند ۱۲ خانواده در زندان بودند.

این مراجع که به یک پرونده فساد در استان سمنان اشاره کرد، خواستار رسیدگی به این مورد شد. معاون اجتماعی قوه قضائیه هم وعده داد که تیم ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع به استان سمنان اعزام می‌کند.

یکی دیگر از مراجعین، پرونده‌ای به اتهام قاچاق دارو با صدور قرار ١۶ میلیارد تومانی داشت که بعد از گذشت ماه‌ها همچنان در مرحله تحقیقات دادسرا قرار داشت.
این فرد تقاضای تعیین تکلیف پرونده را داشت و معاون اجتماعی قوه قضاییه بعد از شنیدن اظهارات این فرد دستور داد تا شعبه بازپرسی در خصوص علت اطاله دادرسی و عدم صدور قرار نهایی همچنین عدم پاسخگویی به مراجع قانونی توضیح دهد.

فرد دیگری از استان آذربایجان شرقی درباره موضوع عدم اجرای حکم قطعی یک شرکت تعاونی مسکن توضیحاتی ارائه کرد و درخواست اجرای حکم را داشت و معاون اجتماعی قوه قضائیه برای اطلاع از موضوع پرونده با موسی خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی تماس برقرار کرد و توضیحات وی را شنید و دستور داد تا موضوع را دوباره بررسی و گزارشی در این باره ارائه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۹ ۲۴ دی ۱۴۰۰
ما دادگستری که با اینهمه قاضی و کارمند و آبدارچی که نتونه عدالت رو اجرا کنه میخوایم چیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۳ دی ۱۴۰۰
با سلام جناب قاضی محترم با عرض معذرت کدام مردم لطفا بنظرم کمتر شعار بدهید قاضی پرونده اصلا به اظهاراتم برابر قانون توجه نمی کنند آنطور دلش می خواهد انشاء رای می نماید حتی دادگاه تجدید گاهی وقت حرف او را تایید می نمایید بنظرم به دلیل اینکه لایحه از کلمات تند نوشتم سی هزار متر مربع زمین بعنوان ماترکه در طبیعت وجود ندارد و نداشته بدون کارشناسی و تحقیقات برای زمین اشخاص بدون اطلاع مالک حکم صادر نموده اینجانب بعنوان یک ثالث پرونده بارها به رییس محترم قوه قضاییه نامه دادم و حتی در ملاقات مردمی از شخص محترم رییس محترم دیوانعالی کشور دستور گرفتم متاسفانه اقدامی صورت نگرفته هر جا مراجعه نمودم بیان داشتند باید نفوذ بالایی داشته باشید تا حکم خلاف واقع صادر گردیده نقض گردد آیا این عدالت میباشد به انتظار رسیدگی مجدد از استان مازندران
آخرین اخبار