اجرای ۸۶۳ برنامه ورزشی و فرهنگی گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان‌شرقی

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از اجرای ۸۶۳ برنامه ورزشی و فرهنگی ویژه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دهه فجر در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - بهتاج  در تشریح برنامه‌های  اداره کل ورزش و جوانان برای گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه مسائل فرهنگی جزو دستاورد‌های بسیار مهم و ماندگار انقلاب اسلامی است گفت: دیدار با خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران استان آذربایجان شرقی و تجلیل از آن‌ها و عطر افشانی گلزار شهدای والا مقام اسلام از جمله این برنامه هاست.

 برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی شامل کتابخوانی، طراحی عکس و پوستر و نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این ایام خواهد بود.

 همچنین ۹۳ جشنواره و همایش با رنگ و بوی انقلاب و مرور دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ۲۶ جلسه و نشست هم اندیشی نیز در قالب گرامیداشت دهه فجر اجرا می‌شود.

 برگزاری ۶۶ کارگاه آموزشی و ۵۱۹ مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف از برنامه‌های ورزشی ویژه گرامیداشت این ایام است.

 علاوه بر برنامه‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان در این ایام اجرا خواهد کرد، برنامه‌هایی نیز توسط اعضای کمیته ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

 مسابقات ورزشی نیرو‌های مسلح، افتتاح سالن ورزشی آموزش و پرورش و دیدار با توانجویان مراکز بهزیستی استان از برنامه‌های اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد برگزاری دهه فجر در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.