همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری ویژه کودکان در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربايجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و سومین بهار انقلاب بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی و دینی در مراکز کانون برگزار می شود.

آبسوران گفت: امسال جشن انقلاب با عنوان " لبخند پیروزی " و با هدف افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود  وبرنامه ریزی و بسترسازی مناسب جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌‌ها، اهداف و خدمات انقلاب، زمینه‌سازی جهت حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و مناسبت‌ها، برگزاری مناسبت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و الگوسازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب از جمله رویکردهای کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر است.

به گفته او  تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان با ایجاد انگیزه جهت نقش‌آفرینی خودجوش در مناسبت‌ها و بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان در تولید برنامه‌های مناسب از دیگر رویکردهای کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر برشمرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی می گوید :فضاسازی و آذین‌بندی مراکز کانون، برپایی کارگاه‌ها و ایستگاههای سفال سازی، خوشنویسی و شعار نویسی ، نقاشی با عنوان " من یک انقلابی ام "، شعر و قصه گویی با عنوان “قصه انقلاب” ، بیان خاطره از زبان افراد فعال دوران انقلاب برای کودکان و نوجوانان و نمایشنامه خوانی با موضوع قصه ای از انقلاب از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی می باشد .

آبسوران گفت: اجرای ویژه برنامه “ما می‌توانیم” با تاکید بر توانمندی‌های علمی، پزشکی و فرهنگی کشور و  برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدا و امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در ایام دهه فجر است.

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی  فراخوان  هفتمین جشنواره " کبوتر کوچه ما " آغاز شده است و کودکان  و نوجوانان ۱۲تا ۱۷سال می توانند با ارسال آثار خود در قالب فیلم و ویدئو کوتاه شهدای محله و کوچه خود را معرفی کنند.

آبسوران گفت: هر کدام از اعضای کمیته کودک و نو جوان دهه فجر استان ۱۰ عنوان برنامه برای ایام الله دهه فجر امسال ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.