افزایش ۱۵ هزار میلیارد تومانی اعتبار برای رتبه بندی معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: کمیسیون تلفیق مجلس اعتبار طرح رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ را از ۲۵هزار میلیارد تومان به ۴۰هزار میلیارد تومان افزایش داده.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- قاسم احمدی لاشکی گفت: طرح رتبه بندی معلمان در حال نهایی شدن است و پیش بینی می‌شود ایراداتی که شورای نگهبان گرفته در جلسه دو هفته آینده مجلس، رفع و این طرح نهایی شود.

این موضوع را معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز احمدنژاد در رامسر مطرح کرد.

شورای نگهبان پیشتر به برخی از مفاد رتبه‌بندی معلمان ایراد گرفته و اعلام کرده بود برخی تغییراتی که مجلس در محتوای این طرح آورده بیشتر از آن چیزی که دولت تقبل کرده، بار مالی دارد.

در صورتی که این ایراد در جلسه دو هفته دیگر کمیسیون آموزش و تحقیقات فناوری مجلس برطرف شود، طرح دوباره به شورای نگهبان ارسال می شود.

پس از تبدیل این طرح به قانون، هیئت‌های ممیزی در استان‌ها باید تشکیل شوند تا با تدوین آیین‌نامه، حق معلمان به آنان پرداخت شود.

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش جلسات زیادی با معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش پرورش برای نهایی شدن رتبه بندی معلمان تا پایان سال، برگزار شده.

پیشتر وزیر آموزش و پرورش گفته بود که طرح رتبه‌بندی معلمان در حال انجام مراحل اداری است و به زودی در این خصوص اخبار خوبی به معلمان خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.