وظیفه همگان در جهاد تبیین بسط و گسترش دستاوردهای انقلاب است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه همگان در جهاد تبیینی و تبلیغی بسط و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی به جهانیان است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مراسم یادواره 63 شهید انتظامی شهرستان ایرانشهر صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدکمال موسوی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر به رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت شهدای گرانقدر ایران اسلامی و 63 شهید شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از مؤثرترین روش‌های ترویج ارزش‌ها بزرگداشت افرادی است که در راه حفظ آن ارزش‌ها پیش رو بوده و می‌توانند برای دیگران الگو باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در حقیقت شهدا افرادی بودند که برای حفظ ارزش‌ها از هستی خود گذشتند و ما باید قدردان رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های این عزیزان باشیم.

او می گوید: : فتح خون از طریق شهادت، بالاتر از فتح آن از طریق شمشیر است زیرا که شهادت، زنده‌تر شدن و جاودانه‌تر شدن است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز دشمن دانسته که "شهید سلیمانی" از "سردار سلیمانی" بیشتر ترس و وحشت دارد شهیدان زنده‌اند و نمی‌میرند و مانند ستارگان درخشان آسمان، مشعل هدایت هستند که همواره راه را نشان می‌دهند و دست ما را می‌گیرند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت:امروزه به برکت خون این شهدا از نعمت امنیت بسیار خوبی برخورداریم و توانسته‌ایم با حضور پرشکوه و قدرتمند در روز 22 بهمن و در اقصی نقاط کشور، چهل و سومین بهار پیروزی را جشن بگیریم.

او گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند با ایجاد تفرقه بر همه این رشادت‌ها و پیروزی‌ها سرپوش بگذارد  وظیفه ما در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان، جهاد تبیینی و تبلیغی است که باید به نحوی عمل کرد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی قرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستا ن می گوید:یادواره شهدا مظهر عزت و عظمت شهدا است حفظ یاد و خاطره شهدا یک وظیفه همگانی است و این امر مهم باید همچنان با شور و نشاط در سطح جامعه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار