ملی پوش بسکتبال: المپیک نرفتم و حقم خورده شد

آرمان زنگنه بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: من المپیک نرفتم و اعتقاد دارم حقم را خورده اند.

تیم ملی بسکتبال ایران پنجم اسفند ماه در اولین دیدار پنجره دوم انتخابی جام جهانی به دیدار قزاقستان رفت و نتیجه را ۶۹_۷۳ واگذار کرد.

آرمان زنگنه بسکتبالیست ملی پوش گفت: این که برخی منتظرند اتفاق خاصی بیفتد تا هدفی را دنبال کنند درست نیست. من المپیک نرفتم و اعتقاد دارم حقم پایمال شد، اما با تک تک بازیکنان سال ها هم اتاق بودیم و در مسابقات تنه به تنه شدیم. در نهایت همه ما یک تیم هستیم.

بسکتبالیستان ایران در حالی به مصاف قزاقستان رفتند که گفته می شد تیم حریف از شرایط فیزیکی مناسبی برخوردار است.

ملی پوش سابق از باخت تیم ملی خوشحال است

نمی شود با یک برد طرفدار و با یک باخت از تیم متنفر شویم، این درست نیست. ما بازیکنی داریم که سابقا ملی پوش بوده و حالا از باخت تیم ملی خوشحال شده و حسش را ابراز می کند، بسیاری نیز حسشان را پنهان می کنند. تا زمانی که خانواده بسکتبال با هم متحد نباشند مشکل خواهیم داشت‌.

تعطیلی لیگ ما را از شرایط بازی دور کرد

یکی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال گفته بود: ما لیگ را تعطیل کردیم تا شرایط را کنترل کنیم. بسیاری از بازیکنان دچار کرونا شده بودند. تعطیلی لیگ ما را از شرایط مسابقه دور کرد اما اگر تعطیل نمی شد مقابل قزاقستان نفرات بیشتری غایب می شدند.

صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی و حامد حدادی غایبان مصاف ایران و قزاقستان بودند.

وقتی لیگ تعطیل شد ۳ هفته از شرایط مسابقه دور بودیم، این آسیب های خودش را دارد اگر ۲ روز دیگر با قزاقستان بازی می کردیم ممکن بود شرایط طور دیگری رقم بخورد. بازی تدارکاتی، جو و شرایط، ابتلا به کرونا روی نتیجه بازی تاثیر گذار است. برخی بازیکنان اخیرا مریض شده بودند و شرایط ایده آلی برای بازی نداشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار