تبریک جنبش مجاهدین فلسطین پس از هدف قرار دادن مقر موساد در اربیل

«جنبش مجاهدین فلسطین» با صدور بیانیه‌ای اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در هدف قرار دادن یک مرکز صهیونیستی در اربیل تبریک گفت.

جنبش مجاهدین فلسطین در پی هدف قرار گرفتن یک مرکز صهیونیستی در اربیل از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای مطبوعاتی صادر کرد.

در این بیانیه که در پایگاه اینترنتی این جنبش منتشر شده آمده است: عملیات بی نظیر هدف قرار دادن مصالح و امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه را تبریک می‌گوییم این مساله بیانگر آن است که دشمن صهیونیستی فقط با زبان زور مهار می‌شود و تنها در برابر ضربات مقاومت تسلیم می‌شود.

هدف قرار دادن مراکز حساس و مخفی دشمن صهیونیستی در منطقه بیانگر ید طولای مقاومت و محور‌های آن با وجود همراهی سازشکاران (کسانی که عادی سازی را قبول دارند) و حمایت منطقه‌ای و جهانی از رژیم غاصب است.

در این بیانیه تاکید شد: هیچ مکان امنی برای رژیم صهیونیستی در سرزمین عربی و اسلامی ما وجود ندارد و صهیونیست باید این مساله را به خوبی بفهمد و به جایی بازگردد که از آنجا آمده است.

ائتلاف فتح: وجود مراکز رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان غیر قابل انکار است

نماینده ائتلاف فتح عراق نیز گفت رژیم صهیونیستی فعالیت‌های مشکوکی در منطقه کردستان عراق دارد و در گزارش ویژه ترور فرماندهان شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، به همکاری مرکز موساد و دستگاه‌های امنیتی این منطقه اشاره شده است.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاتجاه، علی ترکی الجمالی در گفتگوی تلفنی با این شبکه گفت برخی ادله و اطلاعات موثق درباره فعالیت و تحرکات اسرائیل در منطقه کردستان برای هماهنگی و ارتباط با برخی مسئولان این منطقه وجود دارد.

پیشتر «ابوالاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق با اشاره به پاسخ موشکی ایران به اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در توییتی ضمن تبریک درخصوص موفقیت‌آمیز بودن این عملیات نوشت: «در کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه استراتژیک و تاکتیکی صهیونیستی وجود دارد که عملیات‌های امنیتی انجام می‌دهد، این پایگاه‌ها در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند و اموال صهیونیست‌ها را در آن افزایش می‌دهند. بیش از ۴ هزار اسرائیلی در اقلیم وجود دارند و حتی میان اربیل و تل‌آویو خط مستقیم هوایی نیز برقرار شده است.»

بامداد روز یکشنبه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای گرفتن انتقام دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه مواضع راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را با موشک بالستیک هدف قرار دادند. مقامات اربیل وجود این مراکز را تکذیب کردند، اما خبرنگار المیادین در بغداد تایید کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
دورود بر جنبش مجاهدین فلسطین .انتفاضه نزدیک است .
آخرین اخبار