برگزاری جشنواره هفت‌سین مهدوی شهرداری کاشان

دانش آمورغ کاشانی با هفت سین مهدوی به استقبال نوروز می‌روند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشنواره هفت‌سین مهدوی با حضور دانش آموزان کاشانی در استقبال از نوروز و به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز در حال برگزاری است.

جشنواره با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز مقطع تحصیلی ابتدایی و به اهتمام فرهنگ‌سرای‌المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در چهار روز و برگزار شد.

محمدحسین واحدیان می‌گوید: جشنواره هفت‌سین مهدوی فرهنگسرا در قالب قصه‌گویی، نمایش فیلم، بازی‌های فکری و حرکتی با رویکرد مهدویت و انتظار و ایحلد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

به گفته او، برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی مهدویت، بهره‌گیری از قصه‌گویی مصور، اجرای بازی‌هایی با عنوان در جستجوی گمشده، باید‌ها و نبایدها، یاران ظهور، انتظار، شیعه تیزبین، چی مال چیه؟ و بازی طراحی شده دومینو برای آشنایی با امام زمان (عج) و دوران غیبت، باید‌ها و نباید‌های دوران غیبت، معرفی اعمال و رفتار‌های نزدیک شدن به امام زمان نزدیک‌تر و کوتاه‌تر شدن دوران غیبت از دیگر برنامه‌های جشنواره هفت سین مهدوی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت به عنوان یک وظیفه همگانی، ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به فلسفه انتظار، تقویت هویت و باور‌های دینی و ملی و افزایش نشاط اجتماعی از جمله اهداف برگزاری جشنواره هفت‌سین مهدوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.