باغ موزه دفاع مقدس ایلام پذیرای گروه‌ها و کاروان‌های راهیان نور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: باغ موزه دفاع مقدس به صورت گروهی یا کاروانی پذیرای گردشگران نوروزی است.

به گفته سرهنگ محمدحسین فولادی ، علاقمندان به صورت گروهی، خانوادگی یا کاروانی از باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام واقع در میدان دفاع مقدس شهر ایلام در ایام نوروز بازدید کنند.

او می گوید: باغ موزه از ۲۴ گالری و تالار عشایر و ایلات تشکیل شده و در برخی از این اماکن پخش فیلم شرح جنگ در استان ایلام حین بازدید برای گردشگران فراهم است.

فولادی گفت: علاوه بر گالری‌ها و تالار، در محوطه روباز باغ موزه هم نمایشگاه اداوات جنگی مستقر شده و زیرسازی یادمان شهید گمنام مدفون در این نیز انجام شده است.

او می گوید: باغ موزه کنونی استان با بیش ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی در سه هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای مسقف و ۶ هزار متر فضای سبز و محوطه احداث شده است.

به گفته فولادی ۲ نفر روای مسلط به وقایع جنگ تحمیلی استان ایلام در این باغ موزه مستقر هستند و موضوعات گالری‌ها و تالار عشایر و ایلات را برای گردشگران نوروزی توضیح می‌دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: نیرو‌های ادارات، مدارس و دانشجویان نیز می‌توانند در قالب گروهی برای بازدید از این باغ موزه اقدام کنند.

برچسب ها: دفاع مقدس ، باغ موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.