۶۶۸ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۶۶۸ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان مسلح در شمال این استان خبر داد.

سردار احمد طاهری  گفت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای یک باند مسلح و حرفه ای قاچاق مواد افیونی، که قصد قاچاق و انتقال محموله مواد مخدر از شمال استان به مناطق مرکزی کشور را داشتند، شناسایی و با کمک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های" هیرمند و نیمروز" برای انهدام این باند وارد عمل شدند.

او گفت: در همین رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ها با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به رصد و کنترل مسیر حرکت سوداگران مرگ پرداخته و سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودروی وانت تویوتا، یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور" زابل- نهبندان" در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس بدون توجه به اخطارهای صادره با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از رو به روشدن با آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل موادمخدر اقدام به فرار کردند.

او گفت: در نهایت با اقدام به موقع و عکس العمل سریع مأموران انتظامی، چهار نفر از قاچاقچیان به همراه یک قبضه سلاح کلاش و ۱۷ تیر جنگی دستگیر و در ادامه، طی بازرسی از خودروهای توقیفی، مقدار ۶۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی  گفت: مأموران نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار