بیانیه گروه‌های مقاومت در گرامی داشت روز زمین:

تا آزادی فلسطین از آن دفاع خواهیم کرد

جنبش حماس، جهاد اسلامی و کمیته‌های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌هایی روز زمین را گرامی داشته و بر پایداری و مقاومت تا آزادی فلسطین تاکید کردند.

جنبش مقاومت فلسطین حماس در بیانیه ای ضمن گرامی داشت چهل و ششم سالگرد روز زمین اعلام کرد: پاسخ به جنایات و تروریسم اشغالگران حق مشروع همه مردم ما است تا زمانی که از سرزمین ما خارج شود. عملیات قهرمانانه در تل آویو را تبریک می‌گوییم و به اشغالگران در مورد تشدید تخلفات و جنایات آن‌ها هشدار می‌دهیم. قدس و مسجد مبارک الاقصی کانون مبارزه با دشمن است و اجازه تجاوز و تشدید تروریسم علیه آنها را نخواهیم داد.

در  بیانیه حماس آمده است که اسیران ما در حالی که به نبرد خود علیه زندان بان ادامه می دهند، جان و مال خود را برای دفاع از سرزمین خود فدا می کنند. ما به سرزمین خود متعهد خواهیم ماند و تا زمان آزادی و بازگشت به هر وسیله از آن دفاع خواهیم کرد.

مشیر المصری از رهبران حماس با صدرو بیانیه‌ای این عملیات را پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات آن توصیف کرد و گفت: ملت فلسطین هرگز ظلم و ستم را نمی‌پذیرد و این پاسخی سریع به اجلاس خفت و خواری در النقب بود.

طارق سلمی، سخنگوی رسانه‌ای جهاد اسلامی هم با انتشار بیانیه ای درباره روز زمین گفت: پیام مردم ما در روز زمین این است که تا بازگشت و رهایی به این سرزمین پایبند هستند. خون هایی که در بئرالسبع، الخضیره و تل الربیع ریختند تلافی شد و این گواه وحدت موضع مردم است ، مردمی که زیر پا ماندن حقوق خود را نمی پذیرند.

طارق سلمی از مردم فلسطین خواست که فعالیت‌های روز زمین را احیا کنند و با دشمن در تمام نقاط تماس درگیر شوند.

 ابومجاهد، مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت در فلسطین هم با اعلام اینکه نبرد شمشیر قدس، جغرافیای توهمی بین قدس، سرزمین اشغالی فلسطین، کرانه باختری و نوار غزه را به هم زد، خواستار وحدت بر اساس پایداری ملی مردم و پایبندی به رویکرد مقاومت در همه اشکال آن شد و از آن به عنوان تنها راه آزادسازی سرزمین خود یاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
درود خداقوت بر مقاومت اسلامی فلسطین ارواح جمیع صدیقین شهدای در فلسطین و برای فلسطین شاد و قرین رحمت والای پی در پی خداوند جل جلاله هستند و باید تا آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف مظلوم سرافراز مقتدر مردم فلسطین از همه ادیانهای مختلف با صهیونیستهای اشغالگر مبارزه پی در پی بی امان کنند و عرصه را برایشان تنگ تنگتر کنند تا بفهمند سقوطشان حتمیست و باید بر مهاجرت معکوسشان به طرف اروپا و آمریکا بی افزایند و فلسطین را ترک کنند چرا که فلسطین برایشان و برای نسلهایشان هرگز جای امن امانی نخواهد بود نباید صهیونیستها و همپیمانانشان در فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص احساس امنیت و رفاه و شادی و نشاط و امیدواری کنند باید بدانند که هیچ جایگاهی در سر تا سر جهان اسلام ندارند و جهان اسلام و فلسطین برایشان یک کابوس وحشتناک است از هر لحاظ . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار