آماده باش صد درصدی پلیس اصفهان برای تامین امنیت مردم در روز طبیعت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش صد درصدی نیرو‌های این فرماندهی در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی به منظورتامین امنیت مردم در روز طبیعت خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی گفت: تمهیدات ویژه‌ای از سوی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای تامین امنیت مردم در روز طبیعت پیش بینی شده و نیرو‌های این فرماندهی در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی با آماده باش صد درصدی در خدمت مردم هستند.

او از راه اندازی گشت‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در معابر شهری و برونشهری و همچنین گشت‌های محسوس و نامحسوس در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام رفتن به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان‌های امن و مجاز پارک کرده و آن‌ها را به تجهیزات ایمنی مجهز نمایند و از قرار دادن اشیای با ارزش در داخل خودرو خودداری و هنگام ترک خودروی خود از بسته بودن در‌ها و شیشه‌های آن اطمینان حاصل کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان می گوید: شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مراقب فرزندان و افراد سالمند خود باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً به گشت‌های انتظامی و یا از طریقتماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اپراتوران مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

سردار هاشمی فر گفت: همه ساله عده زیادی در روز طبیعت به باغ‌ها و مناظر طبیعی اطراف شهر‌ها مراجعه می‌کنند. به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام بازگشت از عجله و شتاب دررانندگی خودداری کرده و به هیچ عنوان در شانه خاکی جاده اقدام به رانندگی نکنند.

او می گوید: از شهروندان می‌خواهیم در حفظ نظم و امنیت عمومی، حفظ شئونات اسلامی و رعایت قوانین و مقررات با خادمان خود در مجموعه انتظامی همکاری کرده و به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه لازم داشته باشند.

به نگفته این مقام انتظامی، پلیس تمام توان و ظرفیت خود را بکار بسته تا مردم ساعات و لحظات خوب و خوشی را در این روز سپری کنند و با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت. برخورد ماموران پلیس با قانون‌شکنان، برهم زنندگان نظم عمومی، مزاحمان نوامیس مردم و آسیب زنندگان به اموال عمومی سخت، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود و اجازه جولان دادن به چنین افرادی را نخواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.