۲۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر هرمزگان استفاده کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: ۲۴ هزار و ۲۰۰ مسافر نوروزی از خدمات طرح بشر دوستانه جوانان این جمعیت استفاده کردند.

مختار سلحشور روز یکشنبه در این خصوص گفت: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰همزمان با سراسر کشور تا ۱۳ فروردین در هرمزگان اجرا شد که ۱۱۹ نفر از اعضای جوانان داوطلب خدمات دادند.

وی گفت: این خدمات شامل؛ بهره مندی بیش از ۲۱ هزارنفر از مسافرین به مناطق ایمن، فرهنگی و گردشگری، یک هزار و ۳۹۷ نفر از آموزش های مهارتی و خدمات امداد و کمکهای اولیه تیم‌های سحاب، دعوت از پنج هزار و ۳۷۰ نفر به پویش چلچراغ و یادواره رفیق خوشبخت ما و بهره مندی هفت هزار کودک از فضاهای دوستدار کودک بوده است.

وی برپایی خیمه های نماز از دیگر خدمات ارائه شده در طرح عنوان وگفت: دعوت به مشارکت بیش از هشت هزار و ۲۰۰ نفر از مراجعین به پویش بهرفت از دیگر اقدامات این طرح است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: همچنین پنج پست های ثابت در شهرستان های سیریک، بندرعباس، پارسیان ، قشم و زیارت پیرچوگان در رودان فعال بودند و پنج گروه سحاب نیز به صورت سیار در شهرستان های حاجی آباد، قشم، جاسک، رودان و سیریک مشارکت داشتند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.