آزادی زندانیان غیرعمد در سال گذشته ۵۵۲ نفر در آذربایجان شرقی بود

مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ضمن تشریح عملکرد این ستاد، تعداد آزادی زندانیان غیرعمد در سال گذشته را ۵۵۲ نفر اعلام نمود.

آقای رسول تقی پور با اشاره به سنت حسنه‌ای که در استان به ویژه در تبریز به یک فرهنگ بی‌بدیل شده است گفت : تا به امروز بیش از ۲۵۰۰ خانواده سنت اهدای هزینه احسان مرحوم این جهت آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند که تنها از این ردیف در سه سال گذشته ۸۰۰ زندانی از زندان‌های استان آزاد شده است.

 در حال حاضر ۱۵۰ زندانی واجد شرایط در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی این تعداد ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

آقای عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی نیز جشن گلریزان را یک حرکت جمعی و خداپسندانه دانسته و گفت: عملکرد ستاد دیه آذربایجان شرقی قابل تقدیر بود و همچنین خیرین آذربایجان زبان زد عام و خاص هستند

باید تلاش کنیم تا نام نیک از ما باقی بماند همچون مهندس مقیمی اصل که همیشه در کار‌های خیر پیشقدم بودند و در خاطرم هست که در برنامه زنده تلویزیونی سال ۹۷ برای آزادی زندانیان ۲۰۰ میلیون تومان کمک مالی انجام دادند.

از مردم فهیم آذربایجان دعوت می‌کنم تا در جشن گلریزان حضور به هم رسانند و دل خانواده‌هایی که چشم انتظار آزادی پدر از زندان هستند را شاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار