توزیع اقلام مورد نیاز ماه رمضان در مازندران

اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان شامل مرغ، گوشت، برنج و شکر در مازندران تامین شده و در حال توزیع است.

حسن عنایتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: یک هزار و ۲۸۴ تن مرغ منجمد به قیمت ۲۰ هزار تومان در ایام عید نوروز و ماه رمضان در استان مازندران توزیع شد و ۶۲۰ تن از سهمیه ستاد تنظیم بازار باقی مانده است که در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود. ‎

۱۱۵ تن گوشت منجمد با میانگین قیمت ۱۱۵ هزار تومان نیز برای ماه مبارک رمضان توزیع شد و ۱۴۰ تن سهیمه موجود است که در صورت نیاز توزیع خواهد شد.

روزانه ۶۰ تن تخم مرغ با قیمت شانه‌ای ۴۳ هزار تومان نیز در استان توزیع می‌شود و هیچگونه محدودیت و کمبودی برای معرفی مباشر برای خرید تخم مرغ وجود ندارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: ۳ هزار تن شکر برای ماه مبارک رمضان با بسته بندی یک کیلوگرمی با قیمت ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است.

عنایتی گفت: یک هزار و ۱۸۴ تن برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۴۳۰ تن برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان قبل و بعد از عید در استان توزیع شد و ۱۲۰۰ تن برنج هندی و ۱۲۰۰ تن برنج تایلندی نیز اکنون در استان در حال توزیع است.

روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ گرم با قیمت ۳۱ هزار تومان در استان و ۴۰۰ تن مرغ گرم به میادین و بازار تهران ارسال شده و به گفته مسئولان هیچگونه کمبودی در تامین و توزیع گوشت مرغ تاکنون مشاهده نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.