نویدکیا: اخراج بازیکن ما برابر التعاون سخت گیرانه بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم قضاوت داور مسابقه در اخراج بازیکن ما سخت گیرانه بود.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش مقابل تیم التعاون عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم اخراج بازیکن ما سخت گیرانه بود و اگر اشتباهی رخ داده ساختار تیم ما تغییر پیدا کرده است. درباره پنالتی‌ها هم همین طور باید کارشناسان نظر بدهند. VAR نبود و نمی‌دانم چرا در این سطح نباید این سیستم وجود داشته باشد، آن هم در حالی که امکانات لازم اینجا فراهم بوده است.

تیم فوتبال سپاهان در  دیدار  سوم خود  برابر تیم التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در دقیقه ۱۰ بازی با اخراج عزت الله پورقاز ۱۰ نفره شد و در نهایت  با دریافت ۳ گل دومین شکست خود را در این رقابت‌ها متحمل شد.


بیشتر بخوانید


نویدکیا گفت: در بدترین زمان ممکن اخراجی دادیم و ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن خیلی سخت است.شرایط‌مان با این شکست سخت شد، اما هنوز سه بازی دیگر مانده است و باید امیدمان را حفظ کنیم تا بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

تیم سپاهان در پایان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا  با ۳ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه D این رقابت‌ها قرار گرفت. این تیم در  هفته چهارم این رقابت‌ها  دوباره  باید به مصاف تیم التعاون عربستان برود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار