کمک ۴ میلیارد تومانی خیران ارومیه ای برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی گفت: خیران ارومیه‌ای در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ ۴ میلیارد تومان کمک کردند.

مجتبی محمدی در نخستین جشن گلریزان ارومیه که به منظور کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در محل هتل لاله این شهر برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیران؛  برای آزادی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد در مجموع مبلغ ۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و تعهدی کمک کردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی  می گوید: تا پایان ماه مبارک رمضان جشن‌های متعدد گلریزان در سطح استان برگزار خواهد شد و در حال حاضر ۷۲ پرونده آماده برای پرداخت بدهی هستند که منتظر سخاوت خیران می‌باشند.

به گفته وی با جمع آوری‌ کمک های خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان، ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

 مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی می گوید: در حال حاضر ۳۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان نیازمند حمایت‌های مالی برای آزادی هستند و زندانیان مذکور بدهکار جرائم مختلف از جمله دیه، مهریه و چک که به دلیل عدم توانایی در باز پرداخت بدهی گرفتار حبس و زندان شده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.