برقراری بیش از ۴ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیس در سال گذشته

سرپرست معاونت عملیات انتظامی استان اصفهان گفت: سال گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گرفته شده است.

سرهنگ محمد دالوند گفت: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) در ۲۰ مهرماه ۱۳۷۹ با هدف خدمت رسانی سریع و به موقع به مردم و همچنین تسهیل در امورات مردم راه اندازی شد و اثر‌های ارزشمندی در پیشگیری از ناهنجاری‌ها و مقابله با جرائم به همراه داشت، در این راستا مردم نیز به وسیله تبلیغات صورت گرفته آشنایی کاملی با مرکز فوریت‌های پلیس پیدا کردند.

او می گوید: روزانه بیش از ۱۱ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ انجام شده به گونه‌ای که در هر دقیقه ۸ تماس با این مرکز گرفته می‌شود. در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گرفته شده که بیش از یک میلیون و ۶۲۰ هزار تماس عملیاتی بوده و به تفکیک ۵۵ درصد مشاوره، راهنمایی و ارشاد، ۴۰ درصد عملیاتی و ۵ درصد مزاحمت و غیرقابل رسیدگی بود.

سرهنگ دالوند گفت: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ سریع‌ترین و راحت‌ترین پل ارتباطی میان مردم و نیروی انتظامی به شمار می‌رود، از این رو از شهروندان خواستاریم که از هرگونه تماس غیر اظطراری و همچنین ایجاد مزاحمت خودداری کنند و تماس با این مرکز را برای سایر افرادی که نیاز فوری به مرکز فوریت‌های پلیس دارند، راحت سازند.

با مزاحمان برابر ماده ۶۴۱ تعزیرات قانون مجازات اسلامی برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.