احداث راه آهن جهرم با توافق قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بخش خصوصی

نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: ساخت و اعتبار پروژه راه آهن جهرم با توافق قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بخش خصوصی دنبال شده که باعث تسریع در انجام پروژه می‌شود.

محمدرضا رضایی کوچی گفت: با نگاهی که برای آینده جهرم داریم زیرساخت‌های شهرستان را در مسیر توسعه ارزیابی می‌کنیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها باید متناسب با ظرفیت شهرستان توسعه پیدا کند، گفت: در کنار ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و… باید زیرساخت‌های حمل و نقل نیز در جهرم تقویت شود.

رضایی به لزوم اتصال شهرستان‌های جهرم به شبکه ریلی، گفت: قطعاً یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه، در زمینه حمل و نقل است که به این منظور احداث راه‌آهن به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

او گفت: مناقصه انتخاب پیمانکار برای احداث پروژه ریلی پارسال انجام شده است که این پروژه تجهیز کارگاه شده و عملیات اجرایی آن اکنون در حال انجام شدن است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه‌آهن جهرم از سه مسیر دنبال می‌شود، سه مسیر و یک ایستگاه در جهرم تعریف شده که شامل مسیر جهرم-شیراز-بوشهر و جهرم-شیراز-گل‌گهر سیرجان و جهرم-لار-بندرعباس است.

رضایی گفت: ساخت و اعتبار این پروژه با توافق قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بخش خصوصی دنبال شده که باعث تسریع در انجام پروژه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار