توزیع هزاران پرس غذای گرم در آذربایجان شرقی

هزاران پرس غذای گرم و صد‌ها بسته معیشتی میان نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع شد.

در سالروز شهادت حامی مظلومان و مستضعفان امیرمومنان علی (علیه السلام) با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سراب ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواد‌های مددجویان و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
این اقلام شامل ۷ قلم کالای اساسی در مجموع به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بود.

آقای ملامهدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: با هدف اجرای طرح کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و تامین شده و تاکنون ۶۰ درصد این اقلام در بین خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند استان توزیع شده است.

وی با قدردانی از همیاری تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش سراب در پخت غذای گرم برای خانواده‌های بی بضاعت گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار پرس غذای گرم با تلاش نیرو‌های این تیپ پخته و در بین نیازمندان توزیع شده است.

پویش هلال رحمت داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میانه با تهیه و توزیع ۲۰۰بسته معیشتی اجرا شد.
ارزش این بسته‌ها در مجموع ۴۰۰ میلیون ریال بود که در مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

۴۰۰ بسته کمک معیشتی به همت مرکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و پایگاه ولیعصر (عج) شهر کشکسرای مرند تهیه و بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

۱۲۰۰ پرس غذای گرم هم در شهرستان آذرشهر به همت خیران تهیه و میان خانوار‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

آقای حسینی مدیر کمیته امداد جلفا گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۸ هزار پرس غذا در آشپزخانه‌های شهرستان طبخ و بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

به همت سپاه ناحیه امامت تبریز، حوزه امام حسن عسگری (ع) مایان و خیران در آناخاتون برای ۷۰۰ خانوار این منطقه سفره افطاری ساده برپا شد.

یک هزار پرس غذای گرم نیز به همت مرکز خیریه انفاق تبریز طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.